Proszę o opisanie osób oczywiście po angielsku z góry dzieki .
Potrzebne mi te zadanie dzis na 21.00.
1 osoba :
dziewczyna ,wysoka,dlugie czarne wlosy,ubrana w bluzkę z krótkim rekawkiem (niebieską w małe białe kwiatki),czarna spodniczka , buty czrne na obcasie.
2 osoba
chłopak,niewysoki , krotkie czarne wlosy,zielona bluzka z krotkim rekawem,niebieskie dzinsy , czrne adidasy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:10:54+01:00
Girl, tall, long black hair, wearing a shirt with short sleeves (blue with small white flowers), black skirt, black high heels shoes.

Może być ?
2009-11-24T16:16:28+01:00
1. It's a tall girl. She has long, black hair and she's wearing a blue blouse with short sleeves (T-shirt) with small, white flowers on, a black skirt and black shoues on the heels.
2. It's a short boy. He has short, black hair and he's wearing a green T-shirt, blue jeans and black trainers.
1 5 1