Odpowiedzi

2009-11-24T16:10:24+01:00
Odpowiedź znajdziesz wpisując w googlach list zachęcający......
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:12:47+01:00

Cześc Agata.


Co u ciebie słychac?Dawno sie nie odzywałaś.U mnie wszytsko po staremu.Przeczytałam ostatnio ksiązke w "Pustyni i w puszczy"i muesze przyznac że jest świetna.!Akcja i bohaterowie są wspaniali.Najbardziej podoba mi się Nel.Wiem że tobie ta ksiązka rówierz przypadła by do gutu.Ukazany są w niej równierz krajobraz Afryki.Ksiązka ta nadaje sie do przeczytania.Cyta sie ja naprawdę szybko.!!;p.Ukazuje wspaniałą wędrówke i praedziwą przyjaźń.bARDZo Ci ja polecam

Pozdrawiam.;**
4 1 4