Odpowiedzi

2009-11-24T16:11:51+01:00
2009-11-24T16:13:34+01:00
Imię żeńskie pochodzenia hebrajskiego. Tłumaczy sie jako pełna wdzięku lub łaski. W polsce występuje od 1229 roku. Anna ma też inną formę Hanna
Zdrobnienia anula Anusia Anusza Anka Anica Anuchna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:15:06+01:00
Anna - ciepła, spokojna, rodzinna, wrażliwa, dyplomatka, pełna wdzięku i łaski.

;) ;P ;D ^^
POZDRO
;P ;D ;) ^^