Odpowiedzi

2009-11-24T16:16:27+01:00
Gestość ciała stałego wyznaczę mierząc krawędzi ciała i obliczjąc jego objętość później wyznaczę masę ciała przy pomocy wagi,a następnie wykonam obliczenia dotyczące gęstości.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:25:52+01:00
Należy zbadać jego objętość i mase.
gęstość to iloraz, czyli wynik dizelenia, masy i objętości.
Aby poznać mase nalezy zwarzyć dane ciało
Aby poznać objętość mamy dwie możliwości. Jezeli jest to regularna bryła to zmierzyć wymiary i obliczyć a jesli nie to sprawdzić jaką objętośćwody wyprze. Pozniej należy podzielić mase przez objętość i mamy gęstość:)
3 5 3
2009-11-24T16:27:54+01:00
Jeżeli ciało stałe jest w formie figury przestrzennej obliczamy jego objętość poprzez wzór V=a*b*c i ważymy. następnie wykorzystujemy wzór ς=m:v. Jeżeli ciało ma kształty nieregularne ważymy je a objętość obliczamy wykorzystując menzurkę do której nalewamy wody i sprawdzamy ile jej jest później wrzucamy owe ciało i od wyniku nr2 odejmujemy wynik nr1. Następnie korzystamy za wzoru podanego wcześniej
1 5 1