Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T16:32:14+01:00
Rodzaje broni:czołg, gaz trujący, bomby, pistolety maszynowe, bazooki,i różne pistolety
//Mam nadzieje ze pomoglem ;D\\
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:51:09+01:00
Granaty, karabiny maszynowe, czołgi, gazy bojowe...
Wojna totalna to wojna prowadzona wbrew wszelkim ograniczeniom prawnym i moralnym przy użyciu wszystkich sił ludzkich
1 1 1