Odpowiedzi

2009-11-27T12:06:43+01:00
Kamienie na szaniec. Mały sabotaż, np. Zrywanie niemieckich flag, wybijanie szyb w niemieckich sklepach. Napisy na ścianie (propagowały Polskę i zarazem ośmieszały Niemców. Wrzucanie gazu do kina (W kinach puszczali reklamy i filmy mające na celu skłonienie społeczeństwa do przyjęcie strony Niemców, do dobrowolnego wpuszczenia ich na nasze terytorium. Jedną z najważniejszych jest kradzież tablicy z pod pomnika.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:02:01+01:00
-ściąganie niemieckich flag (z pomników, szpitali, murów) i wieszanie polskich
- rysowanie żółwi,
- rysowanie kotwic - symbol walczącej Polski
- rysowanie litery V
- zniechęcanie Polskiej ludności do oglądania w kinach niemieckich filmów
- gazowanie niemieckich sklepów mięsnych
- pisanie haseł zachęcających Polaków do walki
- ściąganie tablic z pomników polskich z niemieckimi napisami
- ośmieszanie Niemców poprzez wieszanie na murach zdj. np. pijanych żołnierzy
- akcja przeciw Paprockiemu