Odpowiedzi

2009-11-24T16:21:38+01:00
Koncert solowy- to forma muzyczna, charakterystyczna dla epoki baroku, klasycyzmu i romantyzmu. Polega na tym, że jeden solista występuje z akompaniamentem orkiestry.

Utwór zazwyczaj złożony jest z trzech części w układzie szybka-wolna-szybka.


Concerto grosso (duży koncert)- to popularna forma muzyki barokowej przeznaczona na zespół instrumentalny, a zbudowana zwykle z czterech do sześciu części. Opiera się na dialogu pomiędzy niewielką grupą solistów (concertino) i orkiestrą (tutti).
1 2 1
2009-11-24T16:37:55+01:00
Koncert solowy- to forma muzyczna, charakterystyczna dla epoki baroku, klasycyzmu i romantyzmu.


Concert grooso-to bardzo popularna forma muzyki barokowej na całym świeciee..

w ksiażce miałam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:41:37+01:00
Koncert solowy polegał na wyodrębnieniu w grze jednego solisty, który grając z orkiestrą realizował jednocześnie swoją partię w sposób wirtuozowski.
Natomiast concerto grosso jest typem koncertu polegającym na przeciwstawieniu grupy solistów pozostałej części orkiestry.
7 4 7