Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:23:37+01:00
Po przeczytaniu lekory Kamienie na Szaniec z dumą mogę powiedzieć , że kasiążka ta jest fascynująca i sporo mnie nauczyła. Bohaterowie lektury byli tak zaangażowani, amitni, pracochłonni , świetni i skupieni na swojej pracy, że są dla mnie prawdziwym autorytetem. Najbardziej mi się podobał rodział Odbicie Rudego poprzez Zośkę i Alka. Są w nim niesamowite przeżycia. Czytając tą interesującą książkę nie mogłam się od niej oderwać. Jak na razie jest to moja ulubiona lektura!

Mam nadzieję, że pomogłam zwłaszcza, że sama piszę w ten sposób od lat:)Pozdrawiam!
12 4 12
2009-11-24T18:03:48+01:00
Z początku w ogóle mi się nie podobała. I w sumie nie dziwię się tym ludziom, którzy w ogóle nie czytają książek, bo myślą, że wszystkie są takie nudne. I czytanie uważają za stratę czasu.Jednak na szczęście później nie było już tak źle. Czytało mi się coraz lepiej i szybciej. I nawet nie zauważyłam kiedy dotarłam do ostatniej strony. Ta powieść z pewnością nie należy do optymistycznych. Często, a w zasadzie zawsze czytając ją byłam jakaś taka strasznie smutna, ale pomimo wszystko uważam, że warto było ją przeczytać.
9 3 9