Odpowiedzi

2009-11-24T16:21:29+01:00
V malego szescianu to 2^3=8 cm3

a duzego to 2*4=8
wiec v =8^3=512

512/8=64

odp 64 szesciany
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:24:28+01:00
2 cm - krawędź mniejszego sześcianu

2 cm * 2 cm * 2 cm = 8 cm³ - objętość mniejszego sześcianu

4 * 2 cm = 8 cm - krawędź większego sześcianu

8 cm * 8 cm * 8 cm = 512 cm³ - objętość większego sześcianu

Dzielimy objętość większą przez mniejszą:

512 cm³ / 8 cm³ = 64

Odp. W większym sześcianie zmieści się 64 mniejsze sześciany.

Pozdro))
8 4 8