Przed tunelem o wysokości 368 cm trzeba ustawić znak ostrzegawczy dla pojazdów przewożących wysokie ładunki.Na znakach podawane są wysokości w metrach, z dokładnością do części dziesiątych.Jaką liczbę umieścił byś na znaku?

3

Odpowiedzi

2009-11-24T16:23:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:23:57+01:00
368 cm = 3,68 m

miejsce dziesietne = 3,7 m

odp. umiescilbym liczbe 3,7 m
2009-11-24T16:24:39+01:00