Odpowiedzi

2009-11-24T16:29:07+01:00
A)Wyraź w decymetrach sześciennych:
8,5l = 8,5 dm3
5m3 = 5000 dm3
200 cm3 = 0,5 dm3

b) wyraź w litrach:
0,5 dm3 = 0,5 l
15000 hl = 15000000 l
0,06 cm3 = 0,00006 l

c) wyraź w centymetrach sześciennych:
0,2 hl = 200000 cm3
6 dm3 = 6000 cm3
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:35:24+01:00
A)
8,5dm3
50dm3
20dm3
b)
0.5l
15l
0.06l
c)
2cm3
60cm3
2cl=?
d)
7m2
1m2
700m2
3 1 3