Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T16:28:15+01:00
Na śniadanie jadam płatki
Na Drugie Śniadanie kanpki
Na Obiad kotlet schabowy z ziemniakami i mizerią
A na kolację jajecznicę
1 5 1
2009-11-24T16:32:02+01:00
Śniadanie - Cornflakes mit Milch - płatki kukurydziane z mlekiem
drugie śniadanie - das Ei - jajko
deser - das Erdbeereis - lody truskawkowe
obiad - Kohlroulade - gołąbek
kolacja - Käsebrot - chleb z serem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:32:59+01:00
Kassler - peklowana, lekko wędzona wieprzowina
Sauerbraten - pieczona marynowana wieprzowina
Schweinebraten - pieczeń z wieprzowiny
Eisbein - golonka
Wurst - kiełbaski
Kartoffelsalat - sałatka ziemniaczana
Biersuppe - zupa piwna
Birnen, Bohnen und Speck - Boczek z gruszkami i fasolka.
Kartoffeln mit Leinöl und Quark - Ziemniaki z serkiem i olejem lnianym
Schweinshaxe - pieczona golonka
Specksalat - Słodko-Kwaśna Sałatka Ziemniaczana z Boczkiem
Thüringer Bratwurst - Smażona Kiełbasa
Currywurst - pieczona lub gotowana kiełbasa wieprzowa posypana duża ilością przyprawy curry i polana ketchupem
1 5 1