Odpowiedzi

2009-11-24T16:32:15+01:00
Utwór jest przesycony uczuciami, jest także wyrazem hołdu przeciwko przemocy. Pokazane jest także wielkie zangażownaie polakow w obronie oczyzny oraz poswiecenie walsnego zycia za kraj ukochany, Smierc zolnierzy urasta az do symbolu by wyrażic odwazna walke polakow.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:59:56+01:00
W tym utworze autor przekazuje nam,siłę i wole walki,bohaterstwo.Uczy jak oddawać hołd tym którzy polegli w walce.Reduta Ordona napisana przez Mickiewicza ukazuje jego uczucia,melancholie do tamtych czasów oraz pamięć o swoim przyjacielu Stefanie Gałczyńskim.
Ukazuje nam co go skłoniło do napisania tego utworu,czyli wola walki jego przyjaciela,podejmowanie trudnych decyzji kiedy okazało się ze praktycznie nie ma szans na wygranie z wrogiem,siłę i upór patriotyczny do ratowania własnej ojczyzny.
Reduta Ordona to pamięć o wszystkich poległych,hołdem jest ten poemat,to żywe wciąż uczucia mimo ze czasy odległe.Jest bardziej wartościowy niż nie jeden pomnik.


Takie jest moje zdanie czy akurat o to Ci chodziło?:)