Odpowiedzi

2009-11-24T16:47:04+01:00
Cześć Sandra!
Na wstępie mego listu chciałabym Cię bardzo pozdrowić,a zarazem poinformować,że właśnie wracam z mojej udanej podróży.
Było naprawdę rewelacyjnie.
Zwiedziłam dużo ciekawych miejsc o których wcześniej nawet nie miałam pojęcia.
Poznałam interesujących ludzi i ich kultury.
Mam nadzieję,że następną podróż wyruszymy razem.
Zwiedzanie razem będzie bardziej fascynujące,chociaż nie mogę powiedzieć,że ta podróż, nie zalicza się do tych udanych.
Mam wiele pamiątek dla ciebie i reszty znajomych,dużo zdjęć.
Nie mogę się doczekać kiedy się spotkamy i porozmawiamy o tym co miałam okazję zobaczyć i jak wiele się nauczyć podczas tej podróży.
Chciałabym Ci to wszystko opisać w tym liście,ale tak naprawdę to jest nie do opisania.
Najlepiej jak zobaczy się to wszystko na żywo.
Te piramidy,świątynie to wszystko było jak z bajki.
Egipt to naprawdę piękny kraj.Można tam naprawdę się zrelaksować i wypocząć psychicznie.Całkiem inne obyczaje,niż u nas.Napewno ta podróż zdopingowała mnie do podjęcia decyzji,że jeszcze kiedyś tam wrócę.
Już za parę godzin będę w domu.Zaraz po przyjeżdzie do Ciebie zadzwonię.
Pozdrawiam.Pa.
Maja.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:12:33+01:00
Hej Kinga .
Na początku mojego listu pragnę Cię serdecznie pozdrowić i podziękować za poprzednie listy .
Jak wiesz ostatnio pojechałem z grupą do Niemiec , dokładnie do stolicy czyli do Berlina . Każdy z grupy był podekscytowany wycieczką po za granicę Polski . Gdy dojechaliśmy na miejsce ujrzeliśmy piękne miasto . Berlin , w porównaniu z innymi stolicami europejskimi, posiada bardzo dużą ilość zabytków. Prócz tego znaleźć tu można wiele muzeów i innych instytucji kultury. Interesujące są także miejskie ogrody. Byliśmy tam tylko 4 dni więc nie mieliśmy okazji zwiedzić wszystkich atrakcji . Najwspanialszą atrakcją jaką zwiedziliśmy był Ratusz . Ten budynek jest koloru czerwonego znajduje się on w dzielnicy Mitte . Następną też wspaniałą atrakcją był Zamek Bellevue . Jest ona bardzo wielkim budynkiem , w którym odbywają się ceremonie . Ostatnią rzeczą jaką zdążyliśmy zwiedzić było Muzeum Żydowskie . Jest to piękne muzeum , które podsumowuje dwutysięczną historię Żydów niemieckich. Razem z grupą przyjaciół w ostatni dzień postanowiliśmy wybrać się na basen . To była dopiero przygoda . Kąpaliśmy się 5 godzin . Największą atrakcją na basenie były zjeżdżalnie . Po 5 godzinnej kąpieli zgłodnieliśmy i poszliśmy do sklepu . Po zakupach poszliśmy się pakować do pokoi .
To była moja najlepsza wycieczka . Mam nadzieje że nie znudził Cię mój list . Czekam na odpowiedź na i twoją opinię .
Pozdrawiam Kasia
14 4 14