Odpowiedzi

2009-11-24T16:34:04+01:00
2/23
Legnica Bolków (E-65)29 km ,kierunek S
Bolków - Jelenia góra (E-65_33km kierunek W
Jelenia Góra -Szklarska Poręba(E-65,3) 17km
,kierunek Sw
3 2 3
2009-11-24T16:35:09+01:00
2 a) Jawor, Bolków, Jelenia Góra, Piechowice.
północ, zachód, południe.
E65, 3.
b) Nysa Szalona
c) niestety nie mam :)
d) Autostradą A4, E40 w Bolesławcu, drogą woj. 297 do Jeleniej Góry, następnie autostradą E65.
3 z 24, chyba o to chodziło.
a) niestety nie mam.
b) jezioro "Mały Staw", lasy, kosodrzewina.
c) Wyciąg "Złotówka" lub "Grosik", bo wygodniej uczyć się na mniejszych wyciągach.
d) Idź niebieskim szlakiem, aż dojdziesz do Domu Śląskiego, stamtąd czerwonym szlakiem dojdziesz na Śnieżkę.
e) 1602 m.n.p.m. - 1200 m.n.p.m = 402m.
Przykro mi, reszty nie mam, mam nadzieję że pomogłam. :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:57:07+01:00
2/23
a) jedziemy z legnicy na poludnie droga glowna nr3 do jawora. z jawora w kierunku poludniowo zachoodnim droga wojewodzka nr365 do jeleniej gory. z jeleniej gory droga krajowa nr3 w kierunku poludniowo zachodnim do szklarskiej poreby.
b) nysa szalona,kaczawa,bobr
c)autostrady-nie ma
drogi glowne-12+17=29km
drogi drugorzedne-23+19=42km
drogi lokalne-nie ma'
łaczna dlugosc-29+42=71km
d) jedziemy z legnicy na poludnie droga glowna nr3 do bolkowa. z bolkowa w kierunku zachodnim droga glowna nr3 do jeleniej gory. z jeleniej gory w kierunku poludniowo zachodnim dr glowna nr3 do szklarskiej poreby.
e)droga glowna jest szersza i bezpieczniejsza.

3/24
a) spod urzedu miasta idziemy droga lokalna do bialego jaru. wchodzimy na szlak niebieski idziemy tym szlakiem i miajmy: hotel morskie oko, kaplice, poczte i kosciol Wang. dalej szlak prowadzi granica karkonoskiego PN. dochodzimy doo polany mijamy punkt widokowy, dalej idziemy szlakiem niebieskim. dochodzimy do malego stawu i schroniska samotnia.
b) maly staw, kosodrzewina, skarpa
c) osobie uczacej sie jazdy na nartach trasa Liczykrupa-jest krotka a stok ma lagodne nachylenie. osobie, ktora umie jezdzic na nartach-zbyszek-trasa jest dluga a stok o duzym nachyleniu
d) spod schroniska idziemy szlakiem niebieskim az do domu slaskiego. wchodzimy na szlak czerwony i dochodzimy na szczyt sniezki
e) 1602m.n.p.m.-1200m.n.p.m.=402m.

3/30
46 stopni. 15:52 . 15:56 . 16:04
165 stopni . 16:45 . 17:05 . 17:45
10 stopni. 8:20

4/30
rosja. stany zjednoczone. kanada.brazylia


6 3 6