1.rodzaj fal umozliwiajacy badanie budowy wnetrza ziemi 10 liter
2.jedna z metod badania wnetrza ziemi 2 slowa 9 druga 11
3.przypuszczalny stan skupienia skal budujacych jodro zewnetrzne ziemi 5 liter
4.podstawowy skladnik skal


Za 1 odpowiedz daje jako najlepsza

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:37:27+01:00
Sejsmiczne
badania geofizyczne
stały
skaleń albo kwercyt w zalężnosci co ci pasuje.
21 3 21
2009-11-24T16:57:01+01:00
1.sejsmiczne
2.geofizyczne
3.stały
4.kwercyt
16 4 16