Odpowiedzi

2009-11-24T16:38:11+01:00
Panorama racławicka to malowidło olejne przedstawiajace bitwe pod racławicami. ma ono wymiary 15m x 120m i jest przeznaczone do wystawiania w okragłej sali. jaka srednice musi mieć sala?
2πr=120
πr=60
r=60:3,14
r=19,1
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:40:11+01:00
L - 120m (obwod)
l= 2*Pi*r
120m = 2*3,14*r
60m = 3,14*r
19,11=r
srednica = 2*r
srednica = 19,11*2 = 38,22m

odp. srednica wynosi okolo 38,22m
3 3 3