Odpowiedzi

2009-11-24T16:43:01+01:00
Wyjaśnić pojęcie ?
jeżeli tak, to chodzi w tym o to, że do pracy zawsze można wrócić i odkładać, a ona zawsze będzie do zrobienia.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:45:28+01:00
Znaczy to że możesz odłożyć daną prace i zostawić ją na później
że nie musisz od razu robić danej rzeczy bo nie ucieknie ;(
6 4 6
2009-11-24T17:14:04+01:00
Oznacza ona to
że czasami zdarza się tak ze mamy na głowie coś
ważniejszego niż praca że czasem lepiej sest ją zostawić i zająć sie
ważniejszymi sprawami np prace można znalęść wszędzie a rodzina
powinna być najważniejsza
5 4 5