Odpowiedzi

2009-11-24T16:46:33+01:00
Danuśka :
kobieta/dziewczyna [ sama nie pamiętam ] zaradna, nie bojąca się złapać za broń i upolować zwierzyny, urodziwa, pełna wzdzięku, pewna siebie.


Jagienka :
dziewczyna piękna, delikatna, nie jest pewna siebie, byle słowa wprawiały ją o rumieńce na policzkach. była nieśmiała, nierozmowna, romantyczna.

więcej niestety nie pamiętam..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:55:00+01:00
Danusia:
śliczna, szczupła, drobna, dwanaście lat, jasne włosy , ,,przecudna jak jakowaś figurka z kościoła " , delikatna, oczy błękitne , pięknie śpiewała


Jagienka :


młoda, silna , piękna , bił od niej blask zdrowia, radości, twarz rumiana czerwona