Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Eww
  • Początkujący
2009-11-24T17:40:20+01:00
1)La pere de mon fils est mon .... ( Ojciec mojego syna to mój....)
odp. Je suis la pere de mon fils. (Jestem ojcem mojego syna)
2) La ....... de mon oncle est ma tante. ( ..... mojego wujka jest moją ciocią.)
odp. L'epouse de mon oncle est ma tante. (Żona mojego wujka jest moją ciocią.)
2009-11-24T20:50:16+01:00
1.Le pere do mon fils est mon mari
2. La soeur de mon oncle est ma tante.
2009-11-24T21:20:47+01:00