Wybierz jedna z podanych myśli, a następnie zapisz kilka argumentów potwierdzajacych lub obalającychj jej prawdziwość:
-przyjaciel wszystkich nie jest niczyim przyjacielem
- nie przejmuj się niedostatkiem, przejmuj się zbytkiem
- nic nie jest tak miekkie i tak twarde jak serce
-śpiesz sie powoli...

3

Odpowiedzi

2009-11-24T16:46:29+01:00
Przyjaciel wszystkich nie jest niczyim przyjacielem;
* Żeby być przyjacielem, trzeba znać problemy danej osoby - nie można poznać wszystkich ludzi i ich problemów.
*To samo z czasem, który poświęcanym innym.
1 1 1
2009-11-24T16:48:06+01:00
>> Przyjaciel wszystkich nie jest niczyim przyjacielem.
Chodzi tu o to że jak człowiek się przyjaźni ze wszystkimi, to jasne jest że żadna z tych osób nie będzie mu powierzała swoich tajemnic. Tak więc nie potrzebna jest mu aż taka duża ilość przyjaciół. Yhymn, troche nie zrozumiałe ale.. może z tego coś weźmiesz :
Żeby być przyjacielem, trzeba znać problemy danej osoby - nie można poznać wszystkich ludzi i ich problemów.
To samo z czasem poświęcanym innym.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:48:53+01:00
Przyjaciel wszystkich nie jest niczyim przyjacielem, ponieważ nie można lubić i ufać wszytskim. Przyjaciel powinnien być wyjątkową dla nas osobą której mówimy wszystkie tajemnice. Jeśli każdy był by naszym przyjacielem i mówili mu byśmy nasze sekrety, przestały by ona być tajne, a nasza przyjaźń wartościowa.