Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:48:31+01:00
Dziękuje Ci Boże za twój dar który utraciłem będąc dzieckiem. Wiem że twoja wszechmoc jest prawdziwa , choc nie raz w nią wątpiłem i oskarżałem Aniołów o brak opieki nademną w moich młodzieńczych latach. Dziękuje Ci Boże za odzyskanie tego wielkiego daru jakim odbarzyłeś tak wiele żyjących stworzeń - wzrok. Dziś moje życie ponownie nabrało barw. Niech Twe imie będzie na wieki sławione. Amen.
1 4 1
2009-11-24T16:50:48+01:00
Dziękuje Ci Panie Jezu za to, że odzyskałem wzrok. Modliłem się, mimo, że nie widziałem Twojego krzyża; Twojego obrazu, wierzyłem, że mogę Ci zaufać i że to właśnie Ty poprowadzisz mnie przez tą ścieżkę trudów i cierpień. Z ufnością do Ciebie modliłem się szczerze, a Ty mnie uzdrowiłeś.Oby każdy miał taką nadzieję i tak silną wiarę, by nie zwątpić w Ciebie pomimo zamkniętych oczu. Amen.
1 2 1