Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:49:32+01:00
64km - 1godzina
100km - x

x=100*1/64 = 1,5625 godziny
1,5625 * 60minut = 93,75minut
0,75minuty = 0,75*60sek = 45sek

wyjazd o 11 wiec dojechalismy na godzine 12:33:45sekund :)
2009-11-24T16:53:05+01:00
1 km - 56,25 s
64 km - 1h

36*56,25 = 2025 s
2025 s = 33 minuty 45 s

lacznie droga trwala 1 h 33 minuty 45 sekund
jesli wyjechali o 11:00 to na miejscu beda o 12:33:45... ;)