Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:55:09+01:00
My hobby is dancing. I like dancing because i am so aktiv people. My favourite dance is samba because is very fast.

Moim hobby jest taniec. Ja lubię tańczyć, dlatego że jestem bardzo aktywna. Moim ulubionym tańcem jest samba, dlatego że jest bardzo szybka
2009-11-24T17:01:41+01:00
TU MASZ DOBRY SŁOWNIK KTÓRY CI WSZYSTKO PRZETŁUMACZY JAK NAPISZESZ PO POLSKU A NASTEPNIE MOŻESZ SOBIE TO PRZETŁUMACZYĆ NA J.ANGIELSKI

http://translate.google.pl/