Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:54:22+01:00
3s+5t=-6
1,5s-2t=-3/*(-2)

3s+5t=-6
-3s+4t=6
___________
3s+5t-3s+4t=-6+6
9t=0
t=0

3s+5*0=-6
3s=-6/:3
s=-2
1 5 1
2009-11-24T16:55:34+01:00
3s+5t=-6
1,5s-2t=-3 / *-2

3s+5t=-6
-3s + 4t =6
doddajemy i wychodzi
9t = 0
t = 0
3 s= -6/ :3
s = -2
1 5 1
2009-11-24T17:13:07+01:00
3s+5t=-6
1,5s-2t=-3 /*2

3s+5t=-6
-3s+4t=6

0+9t=0
9t=0 / :9
t=0

3s+5*0=-6
3s=-6
s=-2

s=-2
t=0