Odpowiedzi

2009-11-24T16:58:40+01:00
Najlepiej odpowiedzieć na przykładzie

pamiętnik; Dzisiaj dostałam 5 z angielsiego, a teraż leze na lóżko i pisze z koleżanka

Repartaż ; krótko i zwięźle; dzisiaj wybuchł pożar w......... Ileś osób zostało rannych
Tak wię i pamietnik i reportaż pokazuje najwaziejsze wydarzenia z dnia

Niewiem czy o to chodzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:58:59+01:00
No więc tak..
Reportaż z pamiętnikiem mają wspólną cechę, np : To że w pamiętniku opisujesz wydarzenia z życia i w reportażu (np.do gazety) też. Drugą cechą jest to że w tym i w tym są zawarte wydarzenia, wszystkie.
Nic innego nie wymyśliłam ;)
3 5 3