Ułóż pytanie do podanych pojąć. Pomoże ci w tym przykład.
Przykład: Jak się nazywa jeden z głównych składniku powietrza, który nie potrzebuje spalania i zajmuje około 78% objętościowych powietrza? - azot
a)_______________________________________tlenki
b)_______________________________________reakcja analizy
c)_________________________________substrat reakcji chemicznej
d)_________________________________produkt reakcji chemicznej

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:58:25+01:00
A)nazwa nieorganicznych związków chemicznych, w których występują wiązania chemiczne między tlenem a innym pierwiastkiem - tlenki
b)reakcja chemiczna, w wyniku której z jednej substancji wyjściowej powstają dwie lub więcej nowych substancji -reakcja analizy
c)jedna z składników układu reakcji chemicznej - substrat reakcji chemicznej
d)powstaje w reakcji chemicznej -produkt reakcji chemicznej
1 5 1
2009-11-24T16:58:35+01:00
A związek tlenu z innymi pierwiastkami
b reakcja chemiczna ,podczas której z jednego substratu powstaje jeden produkt
c ulegają przemianom chemicznym
d powstajace w wyniku reakcji chemicznej
1 5 1
2009-11-24T16:59:27+01:00
A)Zwiazki chemiczne tlenu z innymi pierwiastkami to...
b)Rozkład związku chemicznego na pierwiastki to...
c)Pierwiastek użyty do reakcji chemicznej to....
d)zwiazek chemiczny powstały z dwóch lub więcej substratów to...

PeeS: to jest w ćw Chemia Nowej Ery do kl 1 no nie? ^^
1 5 1