Odpowiedzi

2009-11-24T16:55:20+01:00
Ja rozumiem z tego np. to, że jeśli my kiedys widzielismy osobe w potrzebie i nie pomoglismy to w przyszłosci to sie odbije na nas..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:58:57+01:00
Możn ato powiedzieć inaczej "jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie". chodzi o to że jak ty przez całę życie nie byłeś uprzejmy dla kogoś to nikt Ci nie pomoże jak ty będziesz czegoś potrzebował