Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T17:01:02+01:00
Apokalipsa - gr. objawienie, odsłonięcie. Jest wyjątkowym i bardzo popularnym rodzajem wypowiedzi (nie tylko biblijnej), ponieważ niesie pociechę, zapowiadając ostateczny triumf dobra nad złem, ukazuje bardzp plastyczną wizję gniewu Bożego, Sądu Ostatecznego i powtórnego przyjścia Chrystusa oraz ogrom symboliki: Baranek, Babilon, siedem pieczęi Smok, Bestia itp. zawiera wiele elementów proroczych i wizjonistycznych.
5 3 5
2009-11-24T17:02:32+01:00
Apokalipsa z języka greckiego oznacza obiawienie .

Jest to szczególny rodzaj wypowiedzi biblijnej , ponieważ został napisany pod natchnieniem Boga . Opisuje zapowiedź końca świata oraz ponowne przyjście zbawiciela .
4 4 4