Odpowiedzi

2009-11-24T16:57:38+01:00
M.troje inżynierów
D.trzech inżynierów
C.trzem inżynierom
B.trzech inżynierów
N.z trzema inżynierami
Msc.o trzech inżynierach
W.trzej inżynierowie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:57:31+01:00
M. troje inżynierów
D. trojga inżynierów
C. trojgu inżynierom
B. troje inżynierów
N. z trojgiem inżynierów
Msc. o trojgu inżynierów
W. troje inżynierów
2009-11-24T16:58:42+01:00
M troje inżynierów
D trojga inzynierów
C trojgu inżynierom
B troje inżynierów
N z trojgiemem inżynierów
Msc o trojgu inżynierów
W troje inżynierów
1 5 1