Odpowiedzi

2009-11-24T17:02:58+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/ICarly

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nieidealna
masz tutaj linki i sobie popatrz bo nie wiem co ci jest potrzebne xDD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:26:04+01:00
Carly Shay to z pozoru zwykła nastolatka. Aż do momentu, kiedy wraz z przyjaciółmi - Sam i Freddiem - tworzą własny, internetowy show "iCarly", który szybko przysparza im popularności. Carly mieszka ze swoim 26-letnim dziwacznym bratem, Spencerem (Jerry Trainor). Jest to serial o serialu. Jej brat Spencer jest szalonym artystą. Freddie to sąsiad Carly, który jest w niej szaleńczo zakochany, a Sam to zwariowana asystentka i najlepsza przyjaciółka Carly.Premiery w Polsce:

* Nickelodeon Polska –
o I seria – 26 kwietnia 2009 r.,
o II seria – 18 października 2009 r.,
o III seria – jeszcze nieemitowana.





Główną bohaterką jest 13-letnia Addie, która zamiast w pamiętniku, wszystkie swoje przeżycia opisuje w piosenkach. Addie to typowy pechowiec – w każdym odcinku pakuje się w tarapaty i masę niezręcznych sytuacji. Wrażliwa, trochę nieprzystosowana, pocieszenie znajduje najczęściej w muzyce, którą sama tworzy. W zwariowanych przugodach towarzyszą jej przyjaciele Geena[czyt. Dżina] oraz Zach[czyt. Zak].Premiery w Polsce:

* Nickelodeon Polska (teraz) –
o I i II seria – 10 lipca 2008 roku,
o III seria – 8 maja 2009 roku.



tytuły wszystkich odcinków na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nieidealna
http://pl.wikipedia.org/wiki/ICarly