Woda-15%
tłuszcz-32%
cukier-51%
pzostałe składniki -2%
W informacjach na górze został przedstawiony skład procentowy czekolady.Zosia zjadła tabliczkę czekolady,która ważyła 15 dag.Z informacji na górze wynika że zosia zjadła:
a.32 g tłuszczu
5.76,5 g cukru
c.prawie 75 g cukru
d.prawie 45 g tłuszczu

2

Odpowiedzi

2009-11-24T16:58:59+01:00
15dag = 150g

51% * 150g= 76,5 cukru odpowiedz B
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:59:14+01:00
51 % * 15 dag = 7, 65 dag
32% * 15 dag = 4,8 dag

odp b