Odpowiedzi

2009-11-24T16:59:10+01:00
To znaczy ,że to nowy Izrael bo tam też jest Jezus i bóg i można sie modlić a Izrael to juz niejest fajne duzo miasto a zastepuje je kościół
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:59:17+01:00
Znaczy to że jest ludem bozym kroczącym do domu ojca...
liczę na najlepsze:)
buzka:*
  • mady
  • Rozwiązujący
2009-11-24T17:19:29+01:00
Znaczy to że jest ludem Bożym kroczącym do domu ojca.
1 1 1