Odpowiedzi

2009-11-24T17:00:40+01:00
Wpisz sobie w google ' elektroniczny słownik jezyka angielskiego '
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:00:48+01:00
Scary-STRASZNY; STRASZLIWY; BOJAŹLIWY
another- INNY; OWAKI; JESZCZE JEDEN; DALSZY;
other-INNY; DRUGI; ODMIENNY
famous-SŁAWNY; ZNAKOMITY; GŁOŚNY; OKRZYCZANY;
again-ZNOWU; PONOWNIE; JESZCZE RAZ; POWTÓRNIE;
over- NA CZYMŚ; O; PO CZYMŚ (STOLE, ŚCIANIE, PODŁODZE ITD.); W CZYMŚ; NAD CZYMŚ
2 5 2
2009-11-24T17:02:30+01:00
Scary - straszny
another- inny
other-inny, inaczej, odemienny drugi zalezy w jakim kontekscie
famous- sława
again- znowu
over tez zalezy w jakim zdaniu bo wkazdym moze oznaczac co innego