Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:01:52+01:00
D=5√3cm
a√2=5√3 |:√2
a=5√3/√2 * √2/√2
a=5√6/2 cm

p=a²
p= (5√6/2)²
p=150/4
p=37,5 cm²

2009-11-24T17:13:53+01:00
D=5√3
a√2=5√3 całość podziel √2
a=5√3 podzielić √2 i razy √2 przez √2 =5√6 przez 2 (w mianownik)
a=5√6 przez 2
p=a²=5√6 przez 2 (i to wszystko do kwadratu)
25*6w minowniku przez 4=37,5cm²
2009-11-24T17:39:15+01:00
D=5√3
z pitagorasa
a²+a²=(5√3)²
2a²=75 /2
a²=37,5
a=√37,5
P=a²=(√37,5)²= 37,5