Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:04:54+01:00
Filtr i grzałka- 90 zł
90 dzielone przez 3 = 30.
grzałka jest dwa razy droższa od filtra, a więc kosztuje 60 zł, a filtr 30 zł.

33 zł - 30 zł = 3 zł.

odpowiedź : W sklepie Rybka, grzałka kosztuje 60 zł, filtr 30 zł, a żwir 3 zł.
2009-11-24T17:16:39+01:00
Grzałka kosztuje 60zł, filtr 30zł, żwir 3zł
bo : 2*30 =60 ; 30+3=33 ; 60+30=90
1 5 1
2009-11-24T17:26:18+01:00
Filtr i grzałka - 90 zł
90 : 3= 30 30 x 2 = 60 > Grzałka - 60 zł
90 - 60 = 30 > Filtr - 30 zł
33 - 30 = 3 > Żwir - 3 zł
Odpowiedź. Grzałka kosztuje 60 zł. , filtr 30 zł. , żwir 3 zł.


1 5 1