Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:00:23+01:00
Główne wątki:
- miłosny
- spór o zamek
- działalność księdza Robaka

retrospekcje - przypomnienia sięgające do ostatniego ćwierćwiecz osiemnastego wieku

W rolach głównych Pana Tadeusza: Michał Żebrowski, Alicja Bachleda, Marek Konrad, Bogusław Linda, Daniel Olbrychski
1 5 1
2009-11-24T17:23:12+01:00
Co to jest retrospekcja?
- retrospekcja to inaczej wątki historyczne.Można je użyć także w pojęciach aksonetrycznych.Często stosowano je aby zwolnić tempo wydarzeń powieść,wiersz cofnąć się do przeszłości cofnąć wydarzenia tak aby czytelnik mógł sobie dokładniej wyobrazć i zrozumieć okoliczność następstw akcji.
Kto objął główna role w filmie Pan Tadeusz?- W filmie występuje czołówka polskich aktorów Księdza Robaka gra Bogusław Linda.