Przetłumacz zdania.

Zadanie 1

a) Chwileczkę.
b) Przykro mi, to nie ten numer.
c) Jak się masz?
d) Do zobaczenia później. Trzymaj się.
e) Cześć, mówi Jacek. Czy jest Bartek?

Zadanie 2

Uczeń A
Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzisz do jednego z uczestników.
• Przedstaw się i zapytaj o jego/jej imię.
• Zapytaj, skąd pochodzi.
• Powiedz, skąd jesteś i zapytaj, co lubi robić w wolnym czasie.
Rozmowę rozpoczynasz Ty.

Uczeń B
Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzi do Ciebie jeden z uczestników.
• Przedstaw się podając swoje imię.
• Powiedz, skąd pochodzisz i zapytaj o jego/jej narodowość.
• Opowiedz, co lubisz robić w wolnym czasie.
Rozmowę rozpoczyna Uczeń A

3

Odpowiedzi

2009-11-24T17:05:59+01:00
A)Moment.
b)I'm sorry , this not this badge.
c)How are you?
d)For seeing later. It hold .
e)Honor (worship), jacek says. Does there be Bartek?
1 1 1
2009-11-24T17:07:23+01:00
Zad.1

a) moment
b) I am sorry, it's not the number
c) how are you
d)See you later hold in August
e)Hey, says Jacek. Is Bartek?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:09:24+01:00
Zad1
a)Wait a minute.
b)I'm sorry, this is not the number.
c) How are you?
d)See you later. Take care.
e)Hey, says Jacek. Is Bartek?
zad2
A-Hello I am Paul. What's your name?
B-My name is Piotr
A-Where are you from?
B-I from Poland. Where are you from?
A-what you like
do in your free
time.
B-In my free time I go to the cinema to read books and watch TV