Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:07:02+01:00
Potrzebujesz orzeźwienia?? Nie martw się. My Ci pomorzemy. Woda źrudlana "Zimne orzeźwienie" ugasi pragnienie i doda ochoty do dalszego działania, a w dodatku jest tania: kosztuje tylko 1.20 zł. Tylko w sklepach "Argo".
2009-11-24T17:12:21+01:00
''Pamiętnik Narkomanki'' jest to książka Barbary Rosiek, która opisuje prawdziwe przeżycia dziewczyny. Przeszła ona przez piekło uzależnienia i , jako jednej z nielicznych udało się zwyciężyć nałóg. Zachęcam do przeczytania tej książki, ponieważ jest ona przestrogą dla młodych ludzi i doskonale przedstawia obraz skutków ich zażywania. Gorąco polecam jest to numer 1 w szkolnych bibliotekach i w księgarniach. Zachęcam do przeczytania tej interesującej dającej lekcje życia książki.

Książka na kążdą kieszeń nastolatka jedyne 9.99 :))
2009-11-24T17:13:53+01:00
Przyjdz do nas
u nas zawsze swieze towary
przyjdz juz za chwile
nie czekaj
przyjdz juz teraz
bo zabraknie towarow
to takie se ale mozna napisac (nie mam dzis weny )