Odpowiedzi

2009-11-24T17:07:11+01:00
No początku we wstępie musisz napisać co opisujesz. np.
Chciałabym opisać obraz jakiś tam pędzla kogoś tam namalowanego kiedyś tam.
W rozwinięciu musisz wybrac czy opisujesz od prawej do lewej czy pierwszy plan i dalsze. W zakończeniu napisz czy Ci podoba sie ten obraz.
i to cała filozofia^^
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:14:33+01:00
Interpratacja dzieła malarskiego:

PODSTAWOWE informacje o autorze i dziele sztuki
Jakie jest historyczne podłoże dzieła?
Czy autor wykorzystuje przedmioty o charakterze symbolicznym?
Określ epokę,nurt artystyczny,do których zalicza się obraz
Określ technikę malarską,jak można ją dostrzec w omawianym obrazie
Jaka jest kompozycja dzieła?
Co jest tematem dzieła?
Przedstaw pierwszy, drugi oraz dalszy plan
Zwróć uwagę na tło,perspektywę,postacie i ich wzajemne relacje
Przyjrzyj się kolorystyce obrazu,gamie użytych barw,odpowiedz,jakie mają one znaczenie dla przedstawionego tematu
Omów rolę światła-ustal jego źródło,pokaż,w jaki sposób malarz je wykorzystuje
Zanalizuj problem przedstawiony na obrazie...













1 4 1