Odpowiedzi

2009-11-24T17:07:35+01:00
Zakazany owoc najlepiej smakuje.
Dobrze jest mieszkać w kraju mlekiem i miodem płynącym.

Sorky ale tylko te dwa dobre i to:)
5 3 5
2009-11-24T17:07:25+01:00
Znowu skusił mnie owoc zakazany.
Nasz kraj jest przedpotopowy.
USA to kraj mlekiem i miodem płynący.
Niedawno Dublin był dla nas ziemią obiecaną.

Mam nadzieję, że jest spox. Pozdrawiam
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:08:57+01:00
1.Odchudzam się i czekolada to dla mnie zakazany owoc.
2.Mój kolega ma przedpotopowy rower.
3.Śnił mi się kraj mlekiem i miodem płynący.
4.Chciałabym zamieszkać na ziemi obiecanej.
7 3 7