Odpowiedzi

2009-11-24T17:21:11+01:00
1.Adwent to.... na przyjście Pana Jezusa.
Odp.oczekiwanie
2.Nie będziesz miał bogów .... przede mną.
Odp. cudzych
3.12.01.1953r. Ks. Stefan Wyszyński zostaje...
Odp. kardynałem
4.po Bogu mamy dochować wierność...
Odp. Ojczyźnie
5.Obecny Prymas Polski?
Odp. Glemb
Kto kieruje diecezją?
Odp.Biskup
6. Pierwszy następca Pana Jezusa?
Odp. Piotr
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:38:00+01:00
Pierwszy z sakramentów swietych-pytanie
odpowiedz; Chrzest
p;zstapił na jezusa
o; duch swiety
p wyznajemy ja w kosciele
o; wiare
pzadajemy jednosci koscioła
o; rany
p;był nim Jan paweł II
O; PAPIEZEM
P; JEDEN Z DARÓW BOZYCH
O; MESTWA
P;JEST ICH SIEDEM
O; SAKRAMENTÓW