Właściwym zaleceniem wypadku długotrwałej terapii antybiotykowej będzie:

1) podawanie odpowiednich preparatów, które uzupełniają braki flory bakteryjnej w jelicie grubym

2) nie podawanie witamin w trakcie leczenia

3) podawanie witamin, które uzupełniają powstałe braki

4) podawanie podczas kuracji witamin, które uzupełniają powstałe braki, a po jej zakończeniu odpowiednich preparatów, które uzupełniają braki flory bakteryjnej w jelicie grubym.

proszę o pomoc, to na jutro!
Z góry dzięki za odpowiedzi wybiorę najlepszą :D :)

2

Odpowiedzi

2009-11-24T17:54:42+01:00
Nie nalezy podwac witamin nalezy podawac odpoweidnie preparataty (lekarstwa) Lacidofid który odnowi flore bakteryjna.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • AsSu
  • Rozwiązujący
2009-11-24T20:03:10+01:00