Odpowiedzi

2009-11-24T17:11:51+01:00
- gruboszowate liście które magazynują wodę
- zdolności higroskopijne (zdolność pobierania wody przez organy inne niż korzeń z powietrza).
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:14:46+01:00
Moze zyć z miejscach suchych,piaszczystych jak i skalistych.Pasuje mu tez kilka stref.
Mysle ze to bedzie tak:) NAJJJ!:*
2009-11-24T19:21:41+01:00
Obszerne duze liście które maja tendencje do magazynowania wody
zdolność pobierania wody przez organy inne niż korzeń z powietrza