1. Uzupełnij zdania czasownikami discover i invent w poprawnej formie gramatycznej .
A) Columbus .......... a new continent in 1492
B) Who ........ the radio ?
C) Gunpowder was ........... in China about the year 700
D) Wiliam Herschel ........... the planet Uranus in 1781.

3

Odpowiedzi

2009-11-24T17:13:00+01:00
1) discovered
2) invented
3) invented
4) discovered
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:14:17+01:00
A)discovered
B)invented
C)invent
D)discovered
2009-11-24T17:14:46+01:00
A. discovered
B. invented
C. invent
D. discovered