-S -es -ies
1......... 5............ 9..............
2......... 6............. 10.............
3........ 7............. 11.............
4....... 8............... 12.............



a fox,a cherry,a boy,a box,an alligator,a dress,a bus, a bee, a strawberry, a baby,

3

Odpowiedzi

2009-11-24T17:13:10+01:00
Cheeries
boxes
boys
alligators
dresses
buses
strawberries
babies

Po ch, sh, o, y stosujemy ies
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:13:16+01:00
Foxes
cherries
boys
boxes
aligators
dresses
buses
bees
strabwerries
babies
2009-11-24T17:35:04+01:00
1.foxes
2. cherries
3. boys
4.boxes
5.alligators
6. dresses
7.buses
8.bees
9.strawberries
10. babies