Odpowiedzi

2009-11-24T17:21:02+01:00
drogi przyjacielu
na początku listu chcę cie serdecznie
pozdrowić i zapytać o twoje samopoczucie
pisze do ciebie ten list bo chce ci wyjaśnić
dlaczego wróciłem na moją planete. opowiadałem ci już kiedyś o
róży która jest na mmojej planecie . ona jest tam sama i jest narażona
na różne niebezpeczeństwa mósiałem
wrócić bo jest moją przyjaciólką
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:26:09+01:00
Drogi pilocie musze wrucić bo razem z różą zostało moje serece bez niej jestem nikim przez ta rozłonke i podóż po świecie uświadomiłem sobie jak bardzo ja kochma jaka jest drga dla mnie ona sama jak i ijej przyjaźń. z drógiej strony gryzie mnie sumienie że zostawiłem ja tam samą samotna róża jest dla mnie wszystkim w co wierzyłem musze wrucic do niej i wtedy bedy bedy bede szczęśliwy .wiec muwie zegaj drogi pilocie.
61 3 61