Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:19:29+01:00
A) Oblicz 40% liczby 200
40% z 200=80

b) Znajdź liczbe której 5% wynosi 20.
5% to 20
100% to x
100razy20:5=400


c) Jaki % liczby 8 jest liczbą 1.
8-100%
1-x
x=100:8=12,5%
1 5 1
2009-11-24T17:19:43+01:00
A) 40/100% *200 = 8000/100 = 80
b)100/5 % *20= 2000/5= 400
c)1*100/8=100/8=12.5%
2009-11-24T17:22:07+01:00
A)
100%-----200
40%------x
100x=8000/:100
x=80

ODP. 40% liczby 200 to 80.


b)
5%-----20
100%----x
5x=2000 /:5
x=400

ODP.5%liczby 400 to 20.


c)
100%-----8
x%------1
8x=100 /:8
x=12,5 %

ODP. Liczba 1 to 12,5% liczby 8.

;)))))
1 5 1