Odpowiedzi

2009-11-24T17:35:57+01:00
W=P*t
1kWh=1000Wh
t=W/P=1000Wh/60W=16,67h=16h40min
twoja odpowiedź jest błędna
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:26:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P=1kWh/t
t=1kWh/P
t=1000/60=16,67h=16 godzin i 40 minut
Więc skoro wynik miał wyjść 1h 40 min podałaś złą moc procesora która wynosi 600W
t=1000/600=1,67h=1 godzina 40 min
5 1 5