Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:30:35+01:00
"Taka jest nasza wiara, taka jest wiara Kościoła, której wyznawanie jest naszą chlubą w Jezusie Panu naszym"
Są to słowa kierowane do osoby bierzmowanej zadane przez biskupa. Mówią one o tym że wkroczyliśmy w następny etap naszej wiary-drogi do Jezusa.I o tym że jesteśmy jednością.


To są moje przemyślenia, raczej dobre....może Ci się sprzydadzą
=) =)

Pozdrawiam

5 2 5
2009-11-24T20:45:48+01:00
Słowa te odwołują sie do wyznawanej przez nas wiary. Są potwierdzeniem tego, że zgadzamy sie z jej zasadami.

Nie powinniśmy się jej nigdy wstydzić. Jest czyms najważniejszym w naszym zyciu. Czymś nieodłącznym w drodze ku zbawieniu.
3 3 3